Followers

Thursday, January 31, 2013

Gelak Petang2 jom..

kalo ade pewangi camni memang termuntah cheqkaq!aduyai

ini bukan sebab cheqkaq diet rini..tp sebab nampak comel..hahahaha

CHEQKAQ : tak nak ketawa pon senyum pon takpe..hihi..gambar dari PEREKA CERITA..

17 comments:

mailey jayley said...

hakhak !! confirm wangi kereta tue :)

Farah Waheda Wahid said...

air freshner untuk kereta yang paling mujarab la kot... satu kereta duk pekat bau durian...

ciannya budak tu...

Sue-Rya Qistina said...

hehehe..lawak sungguh! tersengih je ni

wantie said...

sian dia. sampai cebik gitu.... tapi comey ar.

izan mama mia said...

letak durian dlam kereta...huuuh pengsan

alololo..sedeynyer tgk gambar baby tuu..tu mesti mak dia sibuk berblog sampai tak sempat nak masak tuk anak dia..kesian....haaaaaaa

Mimi Azirah said...

xsgup kalo de pewango durian dlm keta

seribupilihan said...

ade ke jual pewangi durian tu..letak durian dlm bonet kereta pon tak tahan bau nak ke boleh sampai balik rumah..inikan pula fresher mcm tu..hehe..satu lg sedih benar tengok gambar yg last tu..knp dik mak belum masak ke..:-)

Nadia Johari said...

hahhaa..buah durian tu xleh tahan

Mar Haini Abdul Rahim said...

sbo jela kalo ade yg buat durian pewangi ! hahaha.. *eh asal pintu keta tu transparent ?
syiaan adek tuu ~

Remy hazza said...

kat mana nak beli pewangi tu cheqkaq???? pasar malam kota warisan takde jual pun....he3....

Chic Na said...

ahahahaha.. mana dpt pict kelakar ni.. dah malam ni. takut nak gelak kuat2. hihihi..

Hanif Idrus said...

mak Aiiii....hahahahahaha

mairamanja said...

hoi,ganas nyer. kena hempap ngan durian lupa ingatan terus

intanfirdaus247 said...

akakakakakkakaakkakakakakakakka..koh koh koh koh koh! kelaka giler..kak intan gelak kuat kat umah n

QA's ~ mamapapa said...

Alahaoii.xnkla pewangi durian!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HAK MILIK KEKAL CHEQKAQ@cintaitupasti.blogspot.com