Followers

Thursday, January 31, 2013

Selamat Tinggal Nasi Lemak!


Buat pertama kali nye untuk selama beberapa bulan ni, pagi ni Cheqkaq berjaya untuk tidak makan NASI LEMAK!dan.......Nescaffe jugak..hehehehe..moga-moga perubahan ni akan kekal sampai bila-bila..Mungkin boleh makan, tapi kuantiti sedikit dan tak terlalu kerap..(Korang bayangkan hari-hari makan..memang kerap wooooo)

Cheqkaq tak tau knape suke sangat dengan nasi lemak..bau nye pon dah cukup utk cheqkaq dibuai mimpi indah..ecececceehhh...boleh lak cm tu ek..hahahaha..Tapi rase dah banyak bulan, habit cheqkaq adalah nasi lemak WAJIB setiap pagi..Cheqkaq jugak Nescaffe addicted..Setiap pagi WAJIB minum..petang lagi skali..malam pon sekali..hahahaha..tak malu ni nk cerita..tapi itu laa yang cheqkaq lalui..

HASIL NYA : berat cheqkaq memang naik mendadak..semalam timbang 67.5kg!!!berat tuuu...rase baru je timbang 65kg..Cheqkaq dh cube mcm2 produk, tapi nafsu makan tetap ade, walaupun kenyang..puase pon pernah..tapi masa berbuka melantak semaunya..sama gak kan..

So, harini..anda anda anda semua jadi SAKSI yer..Semalam Cheqkaq timbang 67.5kg tau..sila ingat angka ni..sebab mulai hari ni..Cheqkaq akan menggunakan produk HERBALIFE secara serius dan ada coach yang akan train cheqkaq makan smpai berjaya..INSHAAALLAH..

hehehe..tu je..nk citer..jadi saksi yer!janji ni!cau..Assalamualaikum..

CHEQKAQ : tabiat pemakanan yang tidak sihat akan menjerumuskan kita kepada KESAKITAN yang tidak mampu kita bayangkan..nk ubah mulai hari ni..doakan yerk!
Gambar ambil dari blog http://iedaherbs.blogspot.com


14 comments:

pinky said...

setelah berminggu jugak...hari ni baru mkn nasi lemak...huhuhu...reason mkn sbb smlm xmkn nasi...kihkihkihkih....

Farah Waheda Wahid said...

chaiyokkk chaiyokkk yaya... yaya you can do it... he he he...

aQu Mad said...

banyakkan berpuasa kak oii, konpem slim punya.. nasik lemak memang sedap.. slurrrpppp.. hehe

Ratu Hatiku said...

dah lama x mkn nasi lemak.. xpe2 semoga berjaya menurunkan berat badan ya :D

Hanida Moss said...

herbalife ni mahal kan kak.. nak consume tapi malas pulak.. hehe..

Mar Haini Abdul Rahim said...

waahh besnye boleh selamat tinggal kat nsi lemak ! haha bile la sy nk ikut jejak lngkh cheqkaq ~
selamat berusaha :D

Chic Na said...

semoga berterusan la cheq kaq. chaiyok!! ;)

seribupilihan said...

bagus lah che kaq..usaha ke arah kesihatan yg baik..semoga berjaya..banyak nye ubat nak kena makan tu..kena compliance tau..:-)

Nadia Johari said...

wah..che kaq..berushaa..pasni nmpk nasi lemk tutp mata tutp hidung..ehhe

Remy hazza said...

dah lama tak makan nasi lemak...patut ler akak ansi lemak kukus kat dataran tu rugi...rupanya cheqkaq dah lama tak pi beli....he3

QA's ~ mamapapa said...

Wah2...moga sukses dietnya,ye ...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HAK MILIK KEKAL CHEQKAQ@cintaitupasti.blogspot.com