Followers

Monday, January 14, 2013

Ini laa Anak Saya..Tuan Muhammad Ammar Syahmi


Semalam dh cerita kenakalan dia kan..semalam tak sempat nak amik photo..arini meh tengok gelagat anak cheqkaq ni.. Budak kecik ni baru umur setahun 5 bulan yer..tapi perangai dah mengalahkan abang dia..huhu

Jangan tertipu dengan muke yang suci ini..hihihi

kecik-kecik dh pandai nak kuar rumah sesoran & nak manggakan umah lagi

pakai baju tido jap je ni..tak smpai 5 minit dh tak nak pakai sebab berpeluh

usaha dengan sedaya upaya untuk naik

yea!dah berjaya panjat..fuh!

bahaya ni..takut jatuh..kena sentiasa duk sebelah dia

bawang cheqkaq berguling-guling & bergolek2 di ruang tamu

agak sensored sikit..ni la kalo gayanya mandi dua-dua..sepah bilik air & siap baring lagi..adoi..

siap main sorok2..roti sentiasa ade kt tangan

kendi jadi mangsa..huhu

CHEQKAQ : kena banyak-banyak bersabar..tapi kelincahan dia buat cheqkaq sentiasa rindu walaupun ade depan mate..hehe

36 comments:

intanfirdaus247 said...

Cheqkaq oiiii…comel geram ..kalau jumpa mau abes kak intan picit…kooh koh koh…

CikZaniff said...

hihi..comel..mcm uminya kan..
penat melayan tu..janji puas hati & gembira tengok anak2 depan mata kan..

Mawar Putih said...

Hehehe... tersenyum melihat telatah anak Cheqkaq. Comey sgt2.

NoEn said...

hehe...menghiburkan
jaga2 jgn kasi si kecik panjat kat tepi tingkap

Farah Waheda Wahid said...

akak... bahaya tu panjat tepi tingkap...pasang grill la... saya plaks yang saspens...

ala...tomey2 nyer dier... geram tengok... pinjam bley?

ANISRAHIM said...

hehehe alah tomei la :D

Qynisma said...

awlolooo... comeiiii adik ammar... mcm mamma dy :PPP

aQu Mad said...

kena pantau selalu ni kak oii, dah terer main panjat panjat ek. aduh. budak2 stamina diorang memang mantap. hehe.

Kakzakie said...

Heee... geram kan tengok keletah mereka berdua. Mata bukan main cerahnya cute betul cheqkaq. Kalau jiran kakak memang kakak culik selalu.

Ratu Hatiku said...

hehehe...comel..mcm2 gelagat gera, tgk!

beta kupu said...

macam2 hal..hihi

sya BW dr segmen Mak Dara :)

Myra Jay said...

Mcm2 aksi, tp kat bilik mandi tu cekci.. :D

Nurmujahidah Ismail said...

alamak comey amat!!!! nak jumpa!!! nak dukung!!! nak kiss!!! nak peluk2!!! nak bagi cekelat.. uwaaaaa... bila nak ada yang sendiri punya nih. kih3.. pe kate pasang besi kat tingkap,, seram je tngok dia panjat,, neves lak rasa.

Cheq Kaq said...

tak nak picit2 ye..ciom2 jer..kohoooo kohh

Mimie said...

comelnye die...dah tuh kenapa smp terbaring dlm blek mndi dh mcm org kne tembak ghoman erk...adehhhh

Cheq Kaq said...

alamak..comel ke umi??nanti cheqkaq bg lagi kek yer eja..upah..hehe

seribupilihan said...

comel-comel anak cheq kaq (^_^)..biasa la budak-budak mesti nakal skit..nanti dah besar kurang la nakal dia tu :-)

Cheq Kaq said...

same laa..umi dia pon asyik tersengeh..

Cheq Kaq said...

tak bley tak bley...hehehehe..tengok jer wokey..

Cheq Kaq said...

mate tu memang betol2 bulat..ikut sape tah

Cheq Kaq said...

uiks...banyak nye nak..hehehe.bab pasang besi tu kena deal ngn owner umah..huhu

Cheq Kaq said...

yg tu tk tau laa aksi ape..kalo cheqkaq yg nampak dh lame kena tembak betol adeke terbaring kat bilik air..tu abi dia yg amik gambar

Cheq Kaq said...

dh besar nanti mesti terasa nk anak kecik pulak kan..hehe

Cheq Kaq said...

alamak..hehehe..tutup mate

boni kacak said...

hehehehehe..comelnya dia...

CikMunBlogger said...

ewah cheqkaq . comel anak nye . nak jugak anak . ehh ! hehe :p

bahaya lah berdiri atas kerusi tuu . takut jatuhhh T__T

QasehnyaRania said...

seriau tgk berdiri kat balkoni tu..

nea lopah said...

mencabar btl dgn kerenah ank2..Salam perkenalan ♥

Remy hazza said...

eh...cam kenal jer rumah cheqkaq nie.......... oh tidak..... cam depan rumah remy jer.....he3 oh dewan... oh court futsal.....

Cheq Kaq said...

Oh yesss..hihihi..jemput la remy jumpe cheqkaq kt office JMB kt Dewan tu..haha..tak sangka btol duk kt area same..kuang kuang kuang...

محمد رازيق said...

amboi. haha. kemain anak2 akak. tapi depa memang comel. btw salam kenal kak.

Deqla manjew said...

amboooiiiii comel momelnye depa.. haha.. mandi siap terbaring kat situ..hikhik.. cheqkak sori tau.. dah lama nk terjah smula blog cheqkak tp dok cari mana link blog.. aduii..tu yg tanya kak intan.. so lps ni nak masokkan cheqkak dlm bloglist deqla..sng nk terjah slalu... :)

Remy hazza said...

sebab remy jarang pi dewan ler tak jumpa.......he3...maintenance kwn yg tlg bayarkan......

Cheq Kaq said...

Kawan remy yg suke tgk wayang tu ke?hehe..tau..tak sangka kn..berjiran kite..

::CIK LYNN:: said...

comelnya dia!!!! :) bdk lelaki kn memang lasak skit...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HAK MILIK KEKAL CHEQKAQ@cintaitupasti.blogspot.com