Followers

Monday, January 21, 2013

MakCik oh MakCik!

Ade yang mengantok tak? Jom laaa kita layan jap video makcik berkaraoke tak hengatt ni..

video

Ade yang kenal tak ngn mak cik ni?huhu..sampai kan salam Cheqkaq pada dia kalo kenal laa..huhu..Sangat tak terkata laa..Semangat dia melebihi dari kata-kata..Tapi kalo marhaban macam Che Mid lagi ok kot..erkkk???mintak maaf laa kalo terasa..

CHEQKAQ : Entah kenapa, Cheqkaq pulak yang malu tengok video ni..hermm,,mintak maaf laa makcik..

22 comments:

Anum said...

layaaaaaaaaaaaaan

Deqla manjew said...

aduyaiii jeles tgk makcik tu pndai karok..hahahaa..

Kakzakie said...

Dah kecoh cheq kaq video ini. Kakak pun malu dan kesian juga. Moga cepatlah ditutup aje. Kesian pada anak-cucu dia...

ros_reeza said...

Salam Perkenalan..
Ros singgah sini :)
layankan aje makcik tu ye.. hihiihi

Cheq Kaq said...

kan kak..cheqkaq pulak siap letak dlm entry ni ha..sbb terkejut..huhu

wantie said...

itulah sebenarnya pesanan untuk diri sendiri dan yg lelain supaya jgn diikut jika tak sesuai dengan kita.

Cikgu Ma said...

hohoh...line x ok...x nampak apa...

sabella mohamad said...

hahaha lawak gila . bella tengok vid ni semalam , dekat tv9 . adoi kut ye pun gian nak berkaroke , takyah la over sampai macam ni . seram pun ada ! >.<

CikZaniff said...

setuju ngn cheqkaq..malu bila tgk video ni..ishhh...mak cik oiiiii...

Nieyxzha Hassan said...

Makcikkk..saya malu tgk makcik nyanyi camtu..hahaha

che mid said...

Che Mid tengok video ni sampai 'hang' lappy ha ha.. tapi kalu nak komen bab minat ni susah sikit, berdasarkan pengalaman la kan, hati kena kuat dan selalu beringat.. kalau ikut syok je, macam tu la jadinya.. mintak2 dijauhkan..

Mar Haini Abdul Rahim said...

haha tegelak2 tengok.. emm tapi emm tu la tu la hehe

Warna Warni Kehidupan said...

makcik ni dah naik syok kot.. tak sedar dah huhuhu

Ratu Hatiku said...

hahahahaha.................

seribupilihan said...

memang malu pon klu tengok video camtu..kena pula ngan usia makcik tu..kesian anak cucu dia yg tengok..

QA's ~ mamapapa said...

alaaahaaaiiiii...ahkak plak yg trmalu2 nengokkn video ni :(

Remy hazza said...

makchik tu lepas perasaan terpendam......siap sampai menurun sekali......he3

Kila Lala said...

Ya Allah... kalo mak kila tu, kila tarik telinga die balik umah huhuhu

airis aries said...

Salam..mudah mudahan orunk muda mcam kit nih tak ketelaluan mentertawakan makcik nih,tpi klu dah mang mcam tuh harap ada kesedaran lah..

Ena's Palace said...

hahahahahahahahahahahaha....adoiiiiyaaaiiii xleh nk stop ketawa la...tu makcik ke pakcik...lagu mcm dangdut tp da mcm rock je gayenye...hahahahaha...da guling2 dok ketawa...adoooiiii...lawak tul lah!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HAK MILIK KEKAL CHEQKAQ@cintaitupasti.blogspot.com