Followers

Wednesday, January 16, 2013

Wordless_Wednesday - Cikgu pun pening!




Assalamualaikum..salam pagi rabu!Tak terkata bace surat budak ni..hahaha..

26 comments:

aQu Mad said...

temberang lebey budak ni, hahahaha

Cheq Kaq said...

tu laa dia mad..nk bgtau sbb kenapa tak dtg skolah jer..melalut2..

hafiz hafizol said...

hahaha... Bukan main bawak hantu pegi hospital yer dik... Sy x luluskan surat awak.... Sila buat surat lain.. herher.. :p

CikZaniff said...

jgn cakap banyak..kasi failed ye..hihi..

Kakzakie said...

Bukan pening lagi cheq kaq... boleh pengsan cikgu kalau ada dua-tiga budak buat macam ini.

mailey jayley said...

ish2 bukan pening je kak tp hbs kpla di garu nt . . sbb tue lah mai x nk jd cikgu :)

mailey jayley said...

btw, akk nak tempah header ek ?? boleh tp tempahan header free dah tutup so Mai amek tempahan berbayar je . . akk nak ke ??

Remy hazza said...

budak2 zaman sekarang....he3
byk sangat pengaruhnya.....

Mas Zull said...

assalamualaikum cheq kaq...memang bpleh pitam cikgu membacanya...:)

are_lin@yu said...

hehe mcm2..ayu ngajar tuisyen ada jgk bdk gni..hehe

pinky said...

hahahaa...bebudak mcm2...

seribupilihan said...

ai,kecik2 dah pandai loyar buruk..dah besar xt au camner perangai dia..kelakar pon ad surat tu..lain yg disuruh lain yg dibuat..budak2 zaman sekarang macam2

boni kacak said...

hahahahahaha..siap dalam surat ada lukisan untuk menerangkan apa yang sedang dia lakukan waktu tu.hahahahaha

sabella mohamad said...

adoi sakit perut baca . boleh migrain cikgu kalau macam ni . HAHA

nn lylyn said...

bercerita sakan =)

ANNA MARIANA said...

hahhahahha.. pecah perut baca surat ni.. lingkup bahasa..

Ena's Palace said...

hahahhaa...lawak la...
bila baca campur2 da mcm ape tau...[saya pun "tut" dia balik] [saya pun "tut" dia slalu] ni mesti perkataan yg sensurt di gunakan nih...hahahaha..cikgu pun pening nk bagi markah ek..

mama aryan said...

lawak betul la..mmg pening dibuatnya

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

hadeh den yg bukan cikgu ni pun fenin hahaha

IntaNBerliaN said...

hahha siap bawak hantu... hehheh

salam perkenalan jugak :-)

Izza Sakura said...

lawaknye krgn budak2 zaman sekolah,bse lah tu,

Mimi Fadeli said...

takut gigit OIO...hahahaha

Deqla manjew said...

kite pun pening.. apatah lagi cikgu kan...haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HAK MILIK KEKAL CHEQKAQ@cintaitupasti.blogspot.com