Followers

Sunday, January 13, 2013

Adik dh Makin Nakal!!

Hari ni mmg sangat meletihkan jiwa raga dan mental cheqkaq gara-gara ank cheqkaq yg paling kecik ni dh mkin nakal n sukar dikawal..smua benda dia nk buat..semua tempat nk panjat..mesin basuh,sinki,balkoni..huhu..kalo g dapur pulak smua nk usik..bawang cheqkaq dh bergolek-golek ke luar..
so hari ni cheqkaq x dapat nk berblogging sangat..ni pun pkai handphone je..
skang dh pukul 12 lebih ape pun x bole siap lg..adooi..fenin fenin..nk uppload gmbr p x boleh ni.. cheqkaq kena tumpukan pd dia je ni..smua aktiviti lasak n mbahayakan utk umur setahun lebih cm dia..huhu..

17 comments:

CikMunBlogger said...

chaiyokkk chaiyokkk cheqkaq . jangan mengalah degan budak kecik . hehe :p

airis aries said...

Salam..
Biasa lah anak2 tengah nak membesar mcam tuh lah die tapi sabar adalah separuh dari iman kita..huhu

NoEn said...

biasa la kalau ad anak kecik...mmg mcm gitu
kadang segan tau org datang umah secara mengejut...huhu

aQu Mad said...

anak cheqkaq umur berapa?

Mar Haini Abdul Rahim said...

hehe ayuhhh dik.. buli umi lg hihi.. sabar ye kak, t xde die sunyi plak :D

Cheq Kaq said...

Dh hampir mengalah dh tadi..huhu..ank sulung x cm ni..yg ni lasaknye Bkn main lagi..uwaaaaaa!!

Cheq Kaq said...

Betol laa besar pahala seorang ibu membesarkan anak-anak..

Cheq Kaq said...

Kan..sepah betol umah..kalo kemas pon x smpai 15min kot..kt luar pon same,dia cmpak smua brg kt luar..

Cheq Kaq said...

Setahun 5 bulan mad..yg sulung 6 tahun

Cheq Kaq said...

Hahaha..x baik tau mar..mmg sunyi pon..ni tgh tdo..baru dpt bernafas umi..

Nurmujahidah Ismail said...

hehehe,,, rasa tak sabar lak pengomen ini,, haha

CikMunBlogger said...

anak sulung memang baik . macam mun , mun pun anak sulung . muahaha . prasan sat :p

Cheq Kaq said...

Sabar ye muja...sabar..hehehe

Cheq Kaq said...

Boleh teruskan perasaan tu sbb cheqkaq pon ank sulung lagi baik akhlak..hahahaha..

Farah Waheda Wahid said...

tengah sedap main tu kak...he he he...boy ke gurl?

Mimie said...

bagus tuh...sgt aktif

Remy hazza said...

time tengh buah tu kak...... jgn panjat tingkap sudah......he3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HAK MILIK KEKAL CHEQKAQ@cintaitupasti.blogspot.com