Followers

Friday, February 1, 2013

Segmen : Lagu Favourite saya by Leeyana Amzar

                               

Assalamualaikum.."Pagi pagi tunggu posmen..Jom join Segmen!" 

Waaaa...Pantun ko!Haa amek!!hehehehe..jom join Segmen ni..Klik pada banner untuk join yer..Sebenarnya Cheqkaq di tag oleh Nieza ..Nieza, cheqkaq sedang berusaha menjoinkan diri..kikiki..

Cerita pasal lagu yang paling cheqkaq minat..Cheqkaq minat sangat lagu JUDIKA..AKU YANG TERSAKITI..Bila dengar lagu ni dan hayati bait2 lagu boleh buat cheqkaq nangis walaupun lirik nye takde kena mengena ngn cheqkaq pon!wakakakaka...boleh pulak ek??Eh..boleh laaa...rase tersentuh hati kalo dengar lagu ni tau! Nah..cube korang hayati lirik ni..

Pernahkah kau merasa jarak antara kita
Kini semakin terasa setelah kau kenal dia
Aku tiada percaya teganya kau putuskan
Indahnya cinta kita yang tak ingin ku akhiri
Kau pergi tinggalkanku
*courtesy of LirikLaguIndonesia.Net
Tak pernahkah kau sadari akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari
Oh tuhan tolonglah aku hapuskan rasa cintaku
Aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia
Memang takkan mudah bagiku tuk lupakan segalanya
Aku pergi untuk dia
Tak pernahkah kau sadari akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari
Oh tuhan tolonglah aku hapuskan rasa cintaku
Aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia
(walau tak bersama dia)
Oh tuhan tolonglah aku hapuskan rasa cintaku
Aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia

Sedey tak?korang  memang....hati batu..hahahahahaha...

Ok..jgn lupe join segmen ni..klik kat banner kt atas tuk join yer..hadiah semua hebat hebat..
Mangsa tag cheqkaq..Mohon ampun ye dinda.....Muja Bella cayanggg

Kbaaaiiii...

7 comments:

Farah Waheda Wahid said...

alaaaa...jeles...sebab x sempat lagi nak join... hu hu hu...

sabella mohamad said...

bella pun sukaaa lagu cheqkaq ! heee . thanks tag bella ye kak . muah !

deno said...

hai:) deno dari segmen yg sama :) jom!

http://dayangdeno.blogspot.com/2013/01/segmen-lagu-favourite-saya-by-leeyana.html

Remy hazza said...

ada kenangan dgn lagu aku yg kau sakiti tu.......

intanfirdaus247 said...

liriknya puitis nyer cheqkaq

QA's ~ mamapapa said...

Aaaaaaa...sy pn sangat2 jatuh cinta ngan lagu ni.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HAK MILIK KEKAL CHEQKAQ@cintaitupasti.blogspot.com