Followers

Monday, February 4, 2013

TQ ALLAH..TQ HERBALIFE..

Mula-mula terfikir2 samada nak kongsi tak rase ni dengan kawan-kawan blogger semua..Tapi sebab cheqkaq memang rasa sangat TERUJA dan akan ceritakan kegembiraan yang cheqkaq alami sekarang..
Kalo kawan-kawan masih ingat, cheqkaq minta kawan-kawan semua jadi saksi kan untuk cheqkaq turunkan berat badan..kalo terlepas post ni..wajib klik SINI..

Alhamdulillah..Cheqkaq cuba produk ni 31/1/2013..dan sekarang hari kelima cheqkaq makan..semalam timbang berat..WOW!dh turun sebanyak 1.2kg selama 4 HARI SAJA..can u imagine??AMAZING sangat2!!memang betul menggembirakan hati..Di samping tu, Cheqkaq rasa bertenaga yang LUAR BIASA tau..sebab ape..korang bayangkan, Cheqkaq sebelum ni, bangun pagi pon rasa cm tak cukup tdo, petang balik kerja malas nk masak..Adik pulak karenah boleh tahan..MAKAN HATI umi tau!

Tapi dalam 4 hari ni..Cheqkaq dah jadi supermom!hahahahaha..sebab bangun pagi awal, dah rajin masak dan layan anak2 (tanpa membebel banyak)..dan yang PALING PENTING..hubungan cheqkaq dengan Allah semakin dekat..sebab apa cheqkaq ckp cmtu..sebab..nak sembahyang pon rasa ringan..Wirid lepas sembahyang dah boleh lama..Siap boleh bangun sembahyang sunat tengah malam lagi..MASHAALLAH

Cheqkaq akan teruskan lagi usaha ni..InSHAAALLAH ke tahap berat ideal..Kesihatan penting tau..kalo dh kena tarik nikmat kesihatan ni, takde nye dah korang boleh ganti dengan cari kat pasar atau mana2 je..
huhu...TQ ALLAH..TQ HERBALIFE!!



CHEQKAQ : Selepas ni akan banyak laa entry pasal HERBALIFE sebab cheqkaq dh mula jatuh hati dengan 'dia'..ade sape nak turunkan badan cam saya?

31 comments:

Mimi Azirah said...

tahniah kak....dh berjaya turunkan berat badan...

Cheq Kaq said...

belom sepnuhnya mimi..baru permulaan..masih ade lemak2 degil dalam badan.:)

Hanif Idrus said...

Tahniah....pasti tak lama lagi impian berat badan yang dikehendaki tercapai...

Hanif Idrus said...

Berita gembira...
Anda adalah pemenang Giveaway Hanif Idrus 2013.
Sila lihat senarai pemenang di alamat :
http://hanifidrus.blogspot.com/2013/02/pemenang-hanif-idrus-giveaway-2013.html
Sila e-mail alamat anda kepada hanif@tkr.com.my
Dengan menyertakan :
a) Alamat blog
b) Nama Penuh
c) Alamat surat menyurat
d) No Tel ( Bila saya hantau saya g tau)
No telefon anda adalah rahsia....hahahhahah

are_lin@yu said...

wahh beznya brt turun sht pn shat kan ;)..lama tak singgah sini..hehe

Farah Waheda Wahid said...

syukur alhamdulillah... yeay...x lama lagi yaya akan jadi lagi comel... (sekarang pun comel jugak) ^_^

Remy hazza said...

hai... makin meletop ler lepas nie....... jadi ratu kota warisan....he3......

Mas Zull said...

assalamualaikum cheq kaq...selamat yer semoga berjaya...:)

sabella mohamad said...

wow berkesan ek product tu . nanti boleh la bella cuba . badan dah macam pelampung ni asyik duk makan je duk umah . tsk

hafiz hafizol said...

Haritu ada member pakai produk herbalife... mula-mula mmg semangat habis duk ckp pasal herbalife. lama-lama dia ckp dah x guna lagi herbalife. sbb lidah dah x leh terima.. dah tepu.. hu3...


Tp x dinafikan mmg ad perubahan bila dia pakai produk ni... harap kak pakai sehingga mencapai apa yg diimpikan.. :)

Cheq Kaq said...

InnshaaAllah..yang penting sihat luar dan dalam..

Cheq Kaq said...

tu laa..dh lame ayu tak jenguk cheqkaq..sob sob..

Cheq Kaq said...

Alhamdulillah..terima kasih..cheqkaq dh email detail..

Cheq Kaq said...

mekasih farah..alhamdulillah..hehe

Cheq Kaq said...

WOW!tak tahan dengan word MELETOP tu..hahahaha

Cheq Kaq said...

Waalaikummusalam mama..terima kasih sebab doakan cheqkaq

Cheq Kaq said...

Bella kena dengar yer..jaga pemakanan dik..muda2 lagi..esok2 merana badan..kalo Bella nk cuba herbalife pon boleh..

Cheq Kaq said...

Memang ramai yang macamtu..makan, lepas tu stop..InshaaAllah..cheqkaq akan makan smpai bila2..hehehe..

Chic Na said...

Alhamdulillah. mmg perkembangan positif ni. teruskan ye cheq kaq. ;)

Cheq Kaq said...

Alhamdulillah..memang akan terus melangkah chic na..:)

aQu Mad said...

wow ! memang superwoman .. hehe..

Mar Haini Abdul Rahim said...

wah wah.. cheqkaq btl2 mggoda sy taw.. dh lma sy teringin nk minum gk.. tp ongkos nya gue pusing mikirin.. hehe insyaAllah suatu hr nnt sy ikut jejak cheqkaq :D

seribupilihan said...

syukur..semoga berterusan amalan dan sikap baik ini..sikap yg macam ni patut dicontohi olh semua..semoga cheq kaq sihat selalu..:-)

che mid said...

Salam, baru 4 hari dah turun 1.2 kg, sebulan camne.. tahniah dari Che Mid

Deqla manjew said...

alhamdulillah... tahniah cheqkaq...

nea lopah said...

Chekaq shake perisa apa??

Cheq Kaq said...

shake cappucino sebab cheqkaq addicted nescafe..neo lopah amik herbalife gak yer?have u had ur shake today??hehe

QA's ~ mamapapa said...

Bagus2....mesti seronokkn?tpkn cheqkaq...herbalife ni agak mahalkn?:(

CikZaniff said...

waa..kelass kau akak..hihi..teruskan usaha eh..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HAK MILIK KEKAL CHEQKAQ@cintaitupasti.blogspot.com