Followers

Saturday, February 23, 2013

TEKA TEKI...alahai..hihi


Kawan-kawan sihat?dah lame laa tak BW melawat rumah korang..actually memang rindu sangat..tapi lately ni cheqkaq agak sibuk & tiada masa..Hari ni nak merangkak slow2..tak tau laa sempat tak..huhu..

k laa..cheqkaq tinggalkan korang dengan soalan cepu emas ni..


erkkk??jawab yer..muahahahaha...

15 comments:

Nao Mei said...

hahaha...akak jawab ler...tak yah nak sembunyikan selipar...bukan nyamok tu reti pakai selipar pun..entah2 tak kenal dgn selipar tu..hahaha...jawapan akak...bagi dia makan ubat nyamok..hihi...tak pun spray je dia tu.hahaha

CikZaniff said...

alahaiii cheqkaq..nanti eja tanya nyamuk tgk eh apa pendapat depa..:p

Remy hazza said...

kalau sembunyi selipar...bukan nyamuk jer nak masuk...pencuri pun nak masuk...sebab dia ingat takde org kat rumah.......

Nurul Aini said...

Hehehe..kelakor..nyamuk tu bukan tahu pakai selipar pun..selipar pun tak kenal..hee.

Alif Ismail said...

salam ziarah cheq kaq... terimamksh sudi terjah blog alif... ehem, dialu2kn utk tempah ye kak... hehe...

LuzKlaRita93 said...

Assalammualaikum, cheQkQ.. hahaha.. seriously, lawak bebeno..
tp mcm ada relevannya jgk an soalan ne.. yela. nyamuk an hisap drh owg.. da owg xda, watpa dia nak nyibuk an.. (pemikiran singkat tahap dewa!) haha..
tp bl d fkirkan balik, ye ke nyamuk xmsuk lau xda slipar?? bagi Luz, nyamuk xkan masuk lau kta jg kbrsihan halaman & dlmn umah.. hihihihi.. btul x, cheQkaQ??? Pastikan xda air yg brtakung.. lalang xtmbuh.. haaa.. da mcm promosi anti aedes da ne.. kikikikiki..

seribupilihan said...

hehe..lawak je yg tanya tu..ada2 je..kesian ustaz..LOL

Mar Haini Abdul Rahim said...

hahahaha aduyaiii siapalah yg bijok bestari sgt tny soalan gini.. dh wtpe tny ustaz, ce tnya doktor haiwan.. hahaha sabo jelee *siyes lawak* :D

Chic Na said...

kahkahkah.. nk jawab pun serba salah ni. jwb kang kecik ati lak org yg tanya tu.

Deqla manjew said...

Hahaha...nyamok educated nih...

Iyraa Cariyno said...

anda di tag

http://iyraacariyno.blogspot.com/2013/01/segmen-who-is-lucky-one-by-hanna-kk.html

intanfirdaus247 said...

koh koh koh...memang lawak ...terbaik./hehe

intanfirdaus247 said...

koh koh..memang lawak...

Nieyxzha Hassan said...

hahaha...terer nyamuk tu ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HAK MILIK KEKAL CHEQKAQ@cintaitupasti.blogspot.com