Followers

Wednesday, February 6, 2013

Wordless_Wednesday ~ Doa Hari Ni..^ _^



CHEQKAQ : Cheqkaq doa arini..hihihihii

17 comments:

aQu Mad said...

Allah ni kena puji dahulu baru doa kita makbul , hehehehehehe , Allah berhak dberi pujian betol tak kak ? hehe, manusia takleh dipuji sangat , nanti takut jadi riak pulak hehehe..

Deqla manjew said...

haha.. deqla kalo doa.. nk dua2 gemok.. sbb deqla ssh nk gemok.. hihi

Kila Lala said...

saya pon nak dua2 gemok.....amin~~

hainom OKje said...

ha..ha.... OKje nak tambah... jangan gemokkan dompet ku dengan resit tapi gemukkan duit ku dengan duit note RM1000 hehe...

sabella mohamad said...

bella dah doa semalam kak . yeay dah pintas akak ! bhahaha

Kakzakie said...

Heee... macam-macamlah cheq kaq ni...

Nieyxzha Hassan said...

Hehehe..amin..nak dompet gemuks jugak..biar berkepuk2..huhu ^^

Chic Na said...

camtu pon boleh? hikhikhik..

Mar Haini Abdul Rahim said...

hahahha kelakar lahhh ! sabo je leee

boni kacak said...

amin... hehehe. terima kasih tau cheq kak sebab berkongsi doa ni :)

afisya afida said...

amin juga buat fisya .. amin buat cik kaq jugak :D

seribupilihan said...

doa yg paling bermakna nie..hehe..betul tu..selamat berdoa semua..:-)

Remy hazza said...

camner nak gemuk dompet....habis duit belu ubat kurus....hu3.... itu remy ler tu......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HAK MILIK KEKAL CHEQKAQ@cintaitupasti.blogspot.com