Followers

Wednesday, February 20, 2013

Wordless_Wednesday#Susun Selipar..kakakakaka!

malas nak beratur, jadi susun jelaa selipar kat situ, biar selipa je beratur..hahaha..bagus gak idea ni!

alamak!spender x sempat pakai!wakaka

25 comments:

CikZaniff said...

hahaha..akak jgn buat2 lupa cmtu eh...maluuu.:P

Sue-Rya Qistina said...

hahaha..lawak sungguh! tuan punya selipar boleh pulak terlentok tido kt kerusi tu. kahkah!!

hafiz hafizol said...

Hahaha.. ada jugak gitu.. malu aihh =.=

permatabiru said...

ada juga ekk mcm nie..bgs gak idea..hihihi

pinky said...

hahahha...bijak bijak susun kasut mcm tu....

Farah Waheda Wahid said...

ekekekeke...tiba2 hilang ngantuk sekejap...

Remy hazza said...

memang depa bijak....... elok kena praktikkan...he3....
yg pakai spender tu ...dia nak tunjuk brand..baru org nampak.....

hainom OKje said...

hahahahahaha...yg atas tu mmg idea yg bagus...tua-tua pun kreatif hehe
Yg bawah tu... bikin malu betullah cheq kaq... kahuhu

izan mama mia said...

ish...18sx laa lawak hok no 2 tuu

LuzKlaRita93 said...

Assalammualaikum.. haha.. lawak bebeno ne, kQ.. tp sbrnya, org yg wat bnda ne boleh d katakn 'pintar' la kan?? yelaa.. wajar la jugak. penat pe nak bratur pnjng.. haha. papun, bley msuk rekod dunia ne ;)

Kakzakie said...

Hihihi.... kelakar betullah cheq kaq. Kakak belum pernah nampak gambar ni tu yg tak tahan gelihati.

Mar Haini Abdul Rahim said...

hahaha sabo je le.. dh tegelak2 yg gmbr 1st. bile tgk gmbr kdua mak aiiii hahaha cne leh terlondeh tu cik patung ??? hahah malu2

seribupilihan said...

gambar yg first skali tu kelakar giler..selipar beratur..hehe..:-)tuan badan terlentok atas kerusi..LOL..:-)

Hanif Idrus said...

Hemmmm.......spender tu memang lawak

Chic Na said...

kehkehkeh.. macam tu pon boleh? ;)

ieda immi said...

ahhaha sabor aje lah

ps : dik , tulah .. tu akak akui , tapi bila kita ada testimoni sendiri , pasti akan lebih yakin kita nak cerita dan org akan lebih yakin pada kita ;)

Nurmujahidah Ismail said...

yang no 1 tu sangat la disyorkan,,, tapi kalau selipar yang first dah tak de,, cmne nak geraknya,, hehe

QasehnyaRania said...

lawak je..

jom che kaq join ni


http://lobaksusue.blogspot.com/2013/02/segmen-lagu-favourite-saya-by-leeyana.html

Deqla manjew said...

Aduiii lawak aihh.....ye x ye gak...penat woo nk berdiri stu....hahaha

intanfirdaus247 said...

akakkaka..akakk dah gelak kuat..adoyai

Nieyxzha Hassan said...

kuikui..bagus jugak idea tu..susun selipar..tak payah beratur..kalau ada kerusi boleh la duduk..kalau takde...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HAK MILIK KEKAL CHEQKAQ@cintaitupasti.blogspot.com