Followers

Saturday, December 22, 2012

Wajah Kesayangan HaMba...


Hari ni Cheqkaq nak perkenalkan dua wajah kesayangan Cheqkaq...Dua putera ni anak-anak cheqkaq..
  • Tuan Muhammad Ammar Yusuf Bin Tuan Muhammad Zulfaisal (5 Tahun - 2007)
  • Tuan Muhammad Ammar Syahmi Bin Tuan Mohd Zulfaisal (1 tahun - 2011)
Dua permata hati ni laa penyejuk hati cheqkaq..Umi doakan anak-anak umi menjadi anak yang soleh..Yang sentiasa mendoakan umi dan abi apabila umi dan abi sudah tiada nanti..







CHEQKAQ : Tetiba rasa cam tak percaya lak dh ada dua orang anak..bile laa nk dapat rezeki   "gal" lak ni..plan plan plan..:)

8 comments:

Myra Jay said...

InsyaAllah mudah-mudahan mereka membesar menjadi anak yang Soleh :D

intanfirdaus247 said...

salam cheqkaq yg segak , segak comel anak cheqkaq....ameen..cheqkaq anak2 nama tuan ni, abah depa org mana> kelantan ka

nasrah azmi said...

hehe .. masa berputar dgn cepat sampaikan tak percaya kan ? dunia akhr zaman .. btw , c adik tu comel la .. hehehe.. lps nie hope dapt anak kembar pulak .. hehehehhe..

mama aryan said...

samala kita...akak pun dah dua hero,kalu ada rezeki nak tambah sorg lg tahun depan,kot2 dapat gugurl lak..

Deqla manjew said...

Bertuahnya cheqkak...comel 2 putera tu... ;-)

Cheq Kaq said...

A,aa akak..ore kelate...Tuan Muhammad Zulfaisal Bin Tuan Ab Kadir..:)

Chic Na said...

dah besar anak sulung cheqkaq.

next girl pulak. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HAK MILIK KEKAL CHEQKAQ@cintaitupasti.blogspot.com