Followers

Tuesday, December 18, 2012

Header Baru Cheqkaq

Meh nak citer..dari semalam Cheqkaq sebok buat header sendiri..Mesti ade yang sedar kot sejak dua menjak ni cheqkaq asyik tukar header..Sebenarnye ade citer sedey nk kasik story sikit..

Nak tau tak? Nak tau tak???**WAJIB ANGGUK KEPALA MASING2**
Cheqkaq sebenarnye kena warning ngn CCI sebab amik kartun diorang utk dijadikan header tanpa kebenaran..huhuhu..memang salah Cheqkaq laa sebab suke2 hati jer amik & jadikan header sendiri kan..sebenarnya cheqkaq ni mmg org baru sngat berjinak2 dengan dunia blogger ni..memang serius tak tahu tak boleh amik kartun tu..(rase cam budak bangang pon ade.)

Lepas kena warning tu cheqkaq memang mintak maaf sesangat kat dia..hurmmm..terus cheqkaq buang header cheqkaq dulu..skang walaupun susah payah (susahlaa sbb baru blajar) cheqkaq gagahkan jugak wat banner baru..

Tadaaaaa...okey tak?sila bagi komen laju2 kalo tak okey..(tapi wlau tak okey ponggg...cheqkaq malassss sgt dh nk tukar dlm mase terdekat ni..mkn mase beb!)



So..Cheqkaq harap sangat kawan2 baru, blogger2 lame dan pro boleh tegur ape yg tak kena.. komen jelaa ape2 psl blog cheqkaq ni..serabut ke..simple sgt ke..berat ke..cantik dan kiut ke (ehhhh..ade ke??haha)
Sekian laa citer sedey yg telah seminggu ku pendamkan..huhuhu

CHEQKAQ : Jangan sesekali cube amik harta mende org tau!cheqkaq dh "mencuri"!!huwaaaa...

9 comments:

Chic Na said...

tak tau tak pe la. hihi..

ok sesangat dah tu. ceria. ada bunga, awan & rerama lg. ;)

Cheq Kaq said...

mekasih chic na..:)Otak ni tak kreatif sgt pon..main hentam jerk..

are_lin@yu said...

cantik.ayu tak pandai buat.hehe..folo sini

Mas Zull said...

assalamualaikum cheqkaq....cantik2 header baru tu...:)

intanfirdaus247 said...

salam ck! segak nya header tu!

Ayu said...

Cheq kak ni dah kawin ker? kalau belum i nak masuk meminang laaaaaaa, tergoda tengok gambar kat header.. awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww! hehehehe

Cheq Kaq said...

mekasih ayu sudi folo..

Cheq Kaq said...

alamak..tergoda ke??oucccchhh...kena tukar gambar laa cmni...;p

me shuhada said...

Slm kenal. Dh ok dh tu.. akak pun xreti wat header.. pki yg ada je huhuhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HAK MILIK KEKAL CHEQKAQ@cintaitupasti.blogspot.com