Followers

Thursday, December 27, 2012

ABC a.k.a Ais Kacang!


sumber : image carian google

Aisssss Kacaaaaang...Aissssss Kacaaaang, Aisss Aisss Kacang...
Bila Cuaca panas dan rasa dahaga
singgah digerai, ais kacang diminta
Susu dan jagung..kacang dan lengkung
ais gula berwarna
Campur semua
Enak Rasanya
kegemaran kita semua.......


Penah nyanyi lagu tu tak???rase nya mase darjah dua ke tiga..pelajaran muzik..hahahaha..dh lama tinggalkan sekolah..tibe2 rase teringat sebab fikiran ni duk bayang ABC laa..bestnyer makan time2 panas ni..harini kat tempat cheqkaq panas hingga ke petang..

CHEQKAQ : lepas keje ni kena berdesuuuuppp pekena ABC..hihihiihi

10 comments:

are_lin@yu said...

apsal tunjuk pict ni..kn dah ngidam..hihii

CikZaniff said...

alaaa..teringin lak eskrem ats aiss kacang tu..huueee

Nieyxzha Hassan said...

Terliur ni..alahai..sedapnyeee ...

Salam kenal..takpe..lepas ni nieza buat lagi segmen..jangan ketinggalan tau..hehehehe

Cik Tia said...

salam kenal dari saya juga kak ..

tak nak tengok lelama gambar tu .. nanti ngidam tak tau nak cari mana .. hehe ..

mama aryan said...

sedapnya abc tu..terliur dibuatnya

Chic Na said...

sini hujan tak boleh makan ABC. sejukkk.. :)

Hanih Borhan said...

salam... 1st time singgah blog ni...

weyh,ais kacang!... Tengahari panas2,sedap ni! :)

Farah Waheda Wahid said...

sore x der nak makan ais kacang... erkss... tapi betullah cheq kaq...lagu tu ada masa sekolah rendah baru teringat... he he he...

Mimie said...

meleleh air liur kite la....huhuhu....

intanfirdaus247 said...

cheq kaq saja ja kan kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HAK MILIK KEKAL CHEQKAQ@cintaitupasti.blogspot.com