Followers

Wednesday, December 19, 2012

EXCITED NAK SKOLAH!

Untuk kawan-kawan yang dh ade anak mesti dapat merasai nyer skang...rasa ape??hehe..ni ha..ank cheqkaq (Along) tahun depan dh umur 6 tahun..biase laa dh masuk tahun baru mula la mak bapak sebok carik peralatan sekolah semua..Cheqkaq pon termasuk laa..sebokk mencarik peralatan sekolah..Tapi anak belom masuk darjah satu, masih pra sekolah..so tak byk yg nk kena carik..alat tulis, kasut skolah, stoking & beg skolah je..uniform dh disediakan..

Perangai budak2..macam kite dulu2 jugak..setiap kali dapat mende baru..mesti nk bawak tempat tido..kalo boleh nak dakap skali..punyer laa tak sabar2 kan..hehehe...
Cheqkaq smpai ke tua pon perangai camtu..(patutlaa anak aku pon same) hahahahaha..

kasut skolah dh sempat sorok..kalo tak mesti dh tercongok kat tepi kepala dia..haishhh

CHEQKAQ : Teringat zaman kanak2 dulu..kasut yang dh di kiwi pon letak kat tepi time tido

12 comments:

Ratu Hatiku said...

hehehe....ank saya masa nk msk skolah dulu pun mcmtu gak.. :D

intanfirdaus247 said...

sama dengan kak intan dulu2..bawak sampai dalam kelambu

hafiz hafizol said...

Comelnyee.... Hahaha... Saya masa kecik dulu x camtu pun... kahkah

intanfirdaus247 said...

Owh tidak tidak..keja kak intan beres dahh..esok pon buat projek next year bulan april nyer publication..haha…yg tu pon dah siap..tunggu author ja skrg nak bg manuskrip…kuwang kuwang..bos ader xleh berjimba2 sangat..keh keh

Cheq Kaq said...

hahaha..teruskan laa berjimba jimba orenggg akak tu yer..;)

Mimie said...

salam singgah cni...
follow blog pink nih jugak...shomel

Cheq Kaq said...

mekasih pink ummi..:)

Chic Na said...

adik saya pun macam tu. sama je sy kecik2 dulu. huhu..

Mas Zull said...

assalamualaikum cheqkaq...biasa la budak2 mmg mcm tu seronok sgt dpt benda2 baru...;)

are_lin@yu said...

wahh dah besar anak ceqkaq emaknya muda lg..hihi

boni kacak said...

hahahaha..siap bawak tido lagi..hehehehe

Remy hazza said...

jgn besok teddy bear besar tu dia nak bwk pi sekolah pulak...he3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HAK MILIK KEKAL CHEQKAQ@cintaitupasti.blogspot.com