Followers

Wednesday, December 26, 2012

Peringatan untuk SEMUA..


sumber: Elena Husin (FB)

Pernah rase macam quote kat atas tak??Memang ade pon manusia macam ni..Dia buat orang takpe, tp kalo orang buat dia..haaaa...siap laa ko nyahhhhhh! hahahaha..sudah2 laa..insaf2 laa yer..bagi manusia yang berhati mcm ni..kena ingat la, kalo kite rasa tak suke sesuatu perkara tu, fikir laa balik, org lain suke ke???mesti laa tak kan..so..jgn sesekali buat org rase terhina, kalo diri sendiri tak nak kena hina..sape laa kite nak merendah2kan orang...sedangkan kite sendiri adalah serendah2 hamba di mataNYA..hanya DIA yang berkuasa atas tiap-tiap sesuatu..

CHEQKAQ : peringatan untuk diri sendiri gak..

16 comments:

Mimie said...

memg pernah jumpe..skit jiwo den dibuek eh...

intanfirdaus247 said...

che kaqqqq..betoiiiiiiiiiiiii...koh koh

Anum said...

salam perkenalan
thanks sudi follow...
keep in touch

Myra Jay said...

Yup memang ada dan memang pernah berjumpa dengan orang macam ni...

Moga kita dijauhkan

CikMunBlogger said...

mun ade jugak jumpa orang macam nie . tapi sabar je lah . hehe

nasrah azmi said...

lumrah kehidupan manusia kak ...

Mas Zull said...

assalamualaikum che kaq...betul2 tu...:)

Deqla manjew said...

betul.. buat org pandai..tp bila org buat dia tau lak nk baran..huh..

Ratu Hatiku said...

Ramai org mcm nie kat luar sana...

miss fluffy said...

penah kena kes cmni..dia buat org takpe..tapi org mmg xleh bt dia..mmg dia bt musuh..adesss..saborr je la..
#salam perkenalan jugak kak:)

izan mama mia said...

banyak bersabar sajalah kan...

Chic Na said...

ada2 pernah jumpa. sabau jelah. :)

miza yusof said...

setuju dengan quotes tu. ada je manusi cenggini. sabar jelah. hmmm

Ayumi Comot said...

tak hingat dunia bila duk kutuk2 orang..harap2 ayu xmcam tu..

Ena's Palace said...

setuju dgn kata2 tu...tp paling setuju yang tang selipar tuh..sesuai sgtttt

CikZaniff said...

blog biasa2 tetap cntik..
done follow sini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HAK MILIK KEKAL CHEQKAQ@cintaitupasti.blogspot.com