Followers

Thursday, December 13, 2012

MAK DaH NAK BALIK KAMPUNG DAH!

Selamat pagi semua..sedey laa pagi ni sebab mak bagtau dia dh nak balik kampung dh arini..sob sob sob..Untuk pengetahuan semua..mak Cheqkaq dh duduk kat sini hampir dua minggu gara2 baby sitter amik cuti lama sangat ritu, cheqkaq pon panggil laa mak mintak tolong datang jaga anak cheqkaq..

Manja ke cheqkaq??ehh...tak laa..sebab rase selesa mak ade kat umah dua minggu ni, tetiba mak dah nak balik..sedey laa jugak..takperlaa...mak pon ade en suami (ayah cheqkaq) jugak yang nak dijaga kat kampung tu haa...hehhehe..

Esok dh kembali sunyi laa rumah..tinggal Mak Lang jer & Pak Teh..

Mak & along..

Mak Lang & mak..adik nampak sebelah je..hehe

CHEQKAQ : jgn lupe sokong harimau malaya malam ni ye!

4 comments:

Ratu Hatiku said...

uhuhu..yalah kan cheqkaq xbest lah mak dah balik... Ada mak sendiri kat umah bestkan... Bestnya kalau mak saya pun blh sesekali dtg rumah saya lama mcmtu tp nanti abah pulak xbagi..hihihi...

Cheq Kaq said...

Itu laa..en suami kate cheqkaq manja sebab nak berkepit ngn makkk jer..hehehe..ayah pulak membebel perli siap suh letak gam kat mak supaya melekatttt jer..ahahaha

intanfirdaus247 said...

cheqkaq, alaaaaa, ni yg buat rindu kat mak nihhhhhh..makkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Remy hazza said...

ala.....dah kena tinggal dgn mak ker......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HAK MILIK KEKAL CHEQKAQ@cintaitupasti.blogspot.com