Followers

Thursday, March 7, 2013

Pengakuan Ikhlas


Pengakuan ikhlas yer..hahahaha..celik sikit mata yang mengantuk ni..

19 comments:

Mohd Ridzwan Abdullah said...

Hahahaha....tersangat la jujur. anak sapa la tuh...huhuhu. Alasan yg tak kukuh tapi susah utk menolaknya... :)

Mas Zull said...

assalamualaikum cheqkaq....mmg terlalu jujur ni...;)

Kakzakie said...

Cheq Kaq!! Apalah nasib cikgu dapat murid macam ini. Aduhai pengsan hahaha....

Ratu Hatiku said...

hihihihiihi......mcm2.... xpsl2 kucing jiran kepada jiran jd mangsa ya :D

Nurul Aini said...

hahaha..jujur sangat tu. Alasan yang tersangat "jujur".

Nurzakiah Hanum said...

hi sis
singgah ptg
santai2

Deqla manjew said...

simpati pada cikgu tu.. hahhahaahahaha

intanfirdaus247 said...

salam cheqkaq..lama aih x mai sini…brsiar2 sebentar di laman umah cheqkaq ni..adoeh lawak la dak ni…kucing telan kertas..eheheh

Katak Comel said...

guling2 bce surat ni..
alasan xley blah

che mid said...

Bak sini kucing tu.. aku piat-piat telinga dia..

Chic Na said...

kakaka.. ikhlas la sangat. kesian kat kucing jd mangsa. ;)

BUNDA a.k.a KN said...

Assalam,

ni kes si kucing jadi ALASAN dan PENYELAMAT lah ni..walau apa pun memang ikhlas...

seribupilihan said...

hehe..memang dia tak salah..kucing jiran dia yg salah sebenarnya..memang ikhlas sgt2..hehe..:-)

mama aryan said...

hehe...mcm2 budak skrg nih,

Remy hazza said...

terlalu ikhlas......
sian kucing tu....he3

sabella mohamad said...

haha . hadoii . cikgu kalau dapat surat ni pun tak jadi nak marah :P

Iha Zaliza said...

JUJUR ke kalau kucing yang dipersalahkan? 1 selangor boleh dengar iha gelak tadi.. :D

Mar Haini Abdul Rahim said...

persoalannya syg.. kucing makan kertas ke.. haha kiut je adek nehh kelentong ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HAK MILIK KEKAL CHEQKAQ@cintaitupasti.blogspot.com