Followers

Monday, March 11, 2013

Lawak- Surat dari SuLu


Cheqkaq selalu post surat budak2 kan..kadang diaorang ni jujur sangat..jom laa petang2 camni kalo adeyg mengantuk, kita cerahkn mata semua dengan surat ni..hihihi..LAYAN~


20 comments:

CikZaniff said...

hahahahhahaha

adoyaiii..alahai catty..

Nieyxzha Hassan said...

Tandatangan catty tu..hehe...lawak XD

Joanna Yunus said...

aduhai...hilang mengantuk kejap

Sally Samsaiman said...

nak kata comel ke ape ni? =.="

mairamanja said...

wakahkahkah..sib baik kat ofis.tidak,maunya gelak guling2x..cian sulu!!!!!

mairamanja said...

mintak share ye..t kita linkkan awk

Kila Lala said...

Catty sangat comel.....

mailey jayley said...

kesian pun ada jgk . . nme dia tue buat dia stress . . ehee :)

seribupilihan said...

hehe..terhibur baca..memang stress sebab dikaitkan dgn penceroboh..kesian pon ada..:-)

Chic Na said...

kikiki.. jujur sungguh budak ni.

Deqla manjew said...

sadis betol kena jumpa pengetua.. hahahahah

mama aryan said...

haha..kelakar lak surat nih,kesian dia..

Remy hazza said...

kasihan kat dia......he3

NoEn said...

ini surat betul ke surat tipu nih

QasehnyaRania said...

adoyai.. sabaq je la..
*che kaq kopok tu buat masa skrg area somban..mengikut apa yg di beritahu kakak tu ler ;)

Mas Zull said...

assalamualaikum cheqkaq....heheehe mmg lawak...;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HAK MILIK KEKAL CHEQKAQ@cintaitupasti.blogspot.com