Followers

Saturday, March 2, 2013

Buku Untuk Along


Semalam en suami ada kerja sikit kat Putrajaya..Dia singgah dekat Ekspo Buku Islam dekat precint 3, Putrajaya. Dia cakap banyak jugak buku-buku agama kat sana..peminta-peminat novel pon jangan sedih, sebab banyak jugak novel yang dijual..Yang pasti, semua buku kebanyakan ada diskaun..

So, siapa yang "ulat buku" boleh g sana yer..sampai 4 Mac je..


En suami ada belikan buku untuk along..sebab along dah banyak kali jugak mintak cheqkaq @ suami cerita pasal nabi..So abang belikan dia cerita 25 Rasul Pembawa Rahmat.. lepas ni bole bercerita dengan dia..Adik cam biasa, akan jadi "pendengar setia"..hehehe


K laa..tu je..Assalamualaikum..

14 comments:

Remy hazza said...

mesti along suka....... mak pun boleh tumpang baca......

Mar Haini Abdul Rahim said...

waahh besnyee ade pesta buku !! hehe bagus along ni, jd anak soleh ye sygg :)

Chic Na said...

along bacakan, adik tukang dengar. sweetnya.. :)

sabella mohamad said...

mana buku untuk ahdik bella ( adik sangatt ) niiii . untuk along je ? kihkih .

semoga along membesar jd anak soleh :)

Remy hazza said...

sambil2 baca buku... gotong rpyong pagi2 nie...
leh join segmen sekali.....

http://remyhazza-satuperjalanan.blogspot.com/2013/03/segmen-siapa-blogger-bertuah-by-anak.html

NoEn said...

bestnya dapat buku baru...suka la along

Hanif Idrus said...

Versi upin ipin...pasti suka!!!

ANNA MARIANA said...

upin ipinnn...hihihii

seribupilihan said...

seribupilihan pon suka baca buku..tak pernah terlepas dr pergi ekspo buku..mesti ada je yg nak beli..baca buku kisah2 nabi memang best..lebih2 lg budak2 yg baca..makin banyak pengetahuan dia pd zaman nabi..kisah2 nabi biasanya mempunyai pengajaran yg baik utk dijadikan tauladan kpd semua umat..:-)

Deqla manjew said...

best la dia yer dpt buku upin ipin...nih sape yg baca?? hihi

Nieyxzha Hassan said...

tu buku eh? belajar bersolat bersama upin ipin?

Kakzakie said...

Kalau dekat kakak pun nak pergi. Kalau expot buku di JB kakak tak pernah tinggal.
Bgus bukupilihan buat anak itu..

QasehnyaRania said...

mmg tepat pilihan che kaq tu :)

intanfirdaus247 said...

kak intan hari2 bergelumang dengan buku..bukan dah jadi ulat, tapi dah jadi buku dah muka n..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HAK MILIK KEKAL CHEQKAQ@cintaitupasti.blogspot.com