Followers

Tuesday, October 9, 2012

1st Time In My Life..

Salam semua..
Lama tak menulis blog..hari ni saya nk kongsi cerita "1st time in my life..."ekekekekkeke,,,dh tajuk cmni, sudah pasti 1st time tu yg indah kan?x pon yg klakar..urmm...mungkin gak sedey..ape2 pon..yg pasti.."1st time" yg kite kenang ni sudah pasti membawa kenangan yang indah untuk kite..

ok..bercerite pasal ni..saya pon ade cerita nk dikongsi.."1st time in my life....."mestilah masa 1st dapat baby...pada tanggal 24 Julai 2007, pukul 1 tengahari..lahirlah anak pertama saya yang diberi nama TUAN MUHAMMAD AMMAR YUSUF..bila nurse angkat baby dengan tali pusat lagi untuk ditunjukkan pada saya, hanya Allah saje yang tahu perasaan saya ketika itu...yerlaa..1st time kate kan...sungguh syahdu..melihat si kecil yg selama ini berada dlm kandungan kita 9 bulan, & now..ade depan mate...berlinang jugak laa air mata saya sebab terlalu syahdu & rasa bersyukur..1st time tengok dia yang ternganga2 mulut cari susu..1st time jugak rase bila tengah menyusukan dia..rasa kasih sayang yang sangat erat......1st time rase jari jemarinya yang kecil hangat memegang jari saya...huhuhu..saya pasti, mesti ramai ibu-ibu di luar sana yang bile membaca ni, tesenyum sendiri..mungkin juga, ini laa 1st time bg anda jugak...kan?

Inilaa anak pertama saya..dh besar dh..dh 5 tahun dah,,,tp pengalaman menatap kali pertama wajahnya dulu, masih terpahat & segar di ingatan ni..umi sayang along....:)







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HAK MILIK KEKAL CHEQKAQ@cintaitupasti.blogspot.com