Followers

Friday, November 23, 2012

Fenomena Ustaz Don

Assalamualaikum..




Semalam yaya tengok TV Al-Hijrah 30 Min bersama Ustaz Don. Topik simple jer..Rukun Sembahyang..Tapi pengisian nya cukup mendalam..30 minit mcm tak cukup..tambah pulak cara penyampaian Ustaz Don yang sangat bersahaja, tetapi meseg yang nak disampaikan sangat jelas. Patutla ramai sangat yang suka dengan Ustaz Don ni..Dh jadi macam satu fenomena lak..

Satu hal yang sangat dibanggakan sebab ustaz Don masih muda, tetapi mampu untuk menyampaikan dakwah secara telus dan bole diterima segenap lapisan..Soal jawab dmelalui telefon pun kebanyakan pemanggil dari pelajar-pelajar di luar negara dan ada juga pemanggil dari kanak-kanak yang baru berusia 10 tahun..Terbukti rancangan ini mampu menarik sesiapa sahaja untuk menonton..Kalau ada sesiapa yang ketinggalan boleh juga menonton  terus dari http://wanwma.com/soal-jawab/video-30-minit-ustaz-don-tv-alhijrah/

Salam Sayang Dari Saya..

3 comments:

Fariz Reza said...

fariz memang minat uztaz don lama dah

Fariz Reza Dot Com

محمد رازيق said...

suka juga tonton rancangan 30 minit bersama ustaz don tu. menyentuh perkara yang simple, tapi yang selalu kita lakukan salah.

Selendang cinta said...

a'aa kan..rase cm simple, tp sebenarnya yg simple pon x pernah sempurna bila buat..huhu..kena banyak belaja lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HAK MILIK KEKAL CHEQKAQ@cintaitupasti.blogspot.com